KAIP APSIPIRKTI INTERNETINĖJE PARDUOTUVĖJE BURUNDUKAI?
Kaip galima atsiskaityti už pirkinius?
Už pirkinius galite atsiskaityti bankiniu pavedimu internetinėje bankininkystėje, kreditine arba debetine kortele bei grynaisiais arba kortele kurjeriui pristačius prekes.
Ar galima užsisakyti prekių už mažiau nei 20€?
Ne. Minimali prekių krepšelio užsakymo suma yra 20€.
Ar galima suformuoti užsakymą įmonės vardu ir gauti sąskaitą faktūrą?
Taip. Jei norite gauti sąskaitą faktūrą įmonės vardu, užsakymo skiltyje varnele pažymėkite „Reikalinga sąskaita faktūra“ ir įveskite įmonės rekvizitus.
Sąskaita Jums bus išsiųsta el. paštu. Prašytume atkreipti dėmesį, kad atlikus užsakymą įmonės rekvizitų pakeisti nebegalima. Jeigu po to, kai užsakėte prekes, atnaujinote įmonės rekvizitus, pakeitimai galios tik naujiems užsakymams.
Ar galima vieno užsakymo sąskaitą išskaidyti į kelias skirtingas pagal tam tikras prekes?
Ne. Dėl buhalterinių priežasčių. Jei norite, kad tam tikros prekės būtų atskirose sąskaitose, Jums reikia formuoti skirtingus užsakymus.
Pasikeitė mano el. pašto adresas arba kontaktinis telefono numeris. Kaip galėčiau jį atnaujinti parduotuvėje BURUNDUKAI?
Norėdami pakeisti savo el. pašto adresą arba kontaktinį telefono numerį, prisijunkite prie paskyros ir pasirinkite "Redaguoti paskyros informaciją". Atsidarius nuorodai, įveskite naujus savo duomenis ir paspauskite "Tęsti". Jūsų nauji duomenys bus išsaugoti.
PREKIŲ UŽSAKYMAS
Ar galima koreguoti užsakymą (išimti, įdėti prekių), jei jis jau atliktas?
Atlikus užsakymą ir/arba sumokėjus, jo koreguoti jau nebegalima.
Ar kainuoja prekių pakavimo išlaidos?
Taip. Už prekių pakavimo paslaugą į popierinius, plastikinius pirkinių maišelius arba specialią tarą, yra taikomas vienkartinis fiksuotas pakavimo mokestis 0,30€. Pakavimo mokestis nepriklauso nuo prekių vienetų skaičiaus ar sumos.
Kas tai yra "MANO PREKĖS"? Kaip naudotis?
Jūsų patogumui suteikiame galimybę susikurti dažnai perkamų mėgstamiausių prekių krepšelį. Kai turėsite krepšelio ruošinį, nereikės kaskart visų prekių surinkti po vieną. Atsidarę ruošinį, galėsite paprastai koreguoti ir pritaikyti konkrečiam apsipirkimui.
Kaip galėčiau pateikti papildomos informacijos kurjeriui dėl prekių pristatymo?
Jeigu turite papildomos informacijos kurjeriui, pvz., laiptinės kodas, specifinis privažiavimas prie namo ir t. t., prašome ją įrašyti laukelyje "Pridėti komentarą prie šio užsakymo".
PREKIŲ PRISTATYMAS
Ar galimas prekių pristatymas tą pačią dieną, kai suformuojamas užsakymas?
Taip, jeigu užsakymo pristatymo laikų skiltyje yra laisvų pristatymo laikų.
Ar galima atlikus užsakymą pakeisti pristatymo adresą?
Jeigu nutiko taip, kad pasirinkote netinkamą užsakymo pristatymo adresą (pvz., darbo adresą vietoje namų adreso), nedelsdami kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą telefonu +370 632 31000 ir nurodykite, kokiu adresu turi būti pristatyti pirkiniai.
Ar užsakant elektroninėje parduotuvėje BURUNDUKAI yra taikomas pristatymo mokestis?
Taip, prekių pristatymui yra taikomas pristatymo mokestis. Šiuo metu prekių pristatymo mokestis 2,50€. BURUNDUKAI pasilieka teisę prekių pristatymo mokestį keisti ar šio mokesčio netaikyti. Užsisakius prekių virš 50€, pristatymo mokestis neskaičiuojamas.
Ar galima atsiimti užsakytas prekes patiems?
Pasirinkę prekių atsiėmimą patiems, prekės bus paruoštos Jūsų pasirinktu laiku ir jas galėsite atsiimti fizinėje parduotuvėje „Aibė“ Mokyklos g. 62, K3 Palanga. Prekių atsiėmimo mokestis 0€.
Gyvenu rajone ir nerandu savo gyvenamosios vietos gyvenviečių sąraše. Ar galimas užsakymas?
Jei nerandate savo gyvenvietės sąraše, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo centru tel. +370 632 31000. Esant galimybei pasistengsime Jums padėti.
Ar galima atlikus užsakymą pakeisti pristatymo datą ir laiką?
Pakeisti datos ir laiko nebegalima. Jei Jūsų pasirinktu užsakymo pristatymo metu Jūsų nurodytu adresu nebus pilnamečio asmens, galinčio priimti užsakymą, prašome apie tai mus kuo skubiau informuoti klientų aptarnavimo centrą telefonu +370 632 31000. Mes suderinsime su Jumis naują patogų užsakymo pristatymo laiką ir informuosime kurjerį.
Noriu atšaukti užsakymą. Kaip tai padaryti?
Norėdami atšaukti užsakymą, kreipkitės telefonu +370 632 31000.
Per kiek laiko pristatomos prekės?
Palangoje ir užmiestyje prekės pristatomos Jūsų pasirinktu metu, dviejų valandų intervalu. Esant nenumatytoms oro ar kelių eismo sąlygoms, kurios apskunkina arba kartais net neleidžia pristatyti užsakymo, mūsų klientų aptarnavimo centras visuomet susisieks su klientais dėl galimo alternatyvaus užsakymo detalių suderinimo (pvz. kito laiko, datos ar adreso parinkimas).
Ar prekiaujate alkoholiu ir cigaretėmis?
Alkoholį galite įsigyti nuo pirmadienio iki šeštadienio nuo 10 iki 20val., o sekmadienį nuo 10 iki 15 val. Negalėsite įsigyti rugsėjo 1d. Tabako gaminiais neprekiaujame.
Alkoholį gali įsigyti tik asmenys nuo 20 metų.